یکی از دغدغه های بی.بی.سی فارسی: همجنسگرایان

یکی از دغدغه های بی.بی.سی فارسی: همجنسگرایان


هر از گاهی در اخبار یا در گزارشات شبکه ی منحوس BBC می بینیم که از همجنسگرایان صحبت می شه و از دگرجنس گرایان. اما با چه رویکردی؟؟ در دفاع از اونها؟ نه!!! بلکه در راستای رفع مشکلات و موانع اونها و طرح دغدغه های اونها!!! حتی بیشتر از اون، برای فرهنگ سازی!!

رفته بودم به سایت بی.بی.سی فارسی که ببینم چی بلغور می کنند. دیدم یه گزارش از دو دختر همجنسگرای ایرانی گذاشته که به ترکیه مهاجرت کردند. در سرتاسر این گزارش سعی شده که حس همزادپنداری مخاطب رو ترغیب کنند تا بتوانند در ذهن مخاطب بروز و ظهور آنها رو بقبولونند و توجیه کنند. شاید مخاطبی که زیر بمباران این نوع گزارشات قرار می گیرد، به زودی در مقابل احکام شرع موضع خواهد گرفت و حرف از "مسلمانان متحجر" و "اسلام عرب ها" و "حق آزادی" و ... خواهد زد. 

چند جمله از این مصاحبه رو در زیر میارم. قبلا از همه بزرگواران عذر میخوام. قصدم اینه که اونهایی که سنگ این شبکه ی صهیونیستی رو به سینه میزنن چهره ی واقعی اش رو ببینند.

"ما هیچگونه کمک مالی و یا مشورت های حقوقی هم نگرفته ایم". ... "در جامعه ای که مجازات این کار، اعدام است، واقعا کاری نمی شود از پیش برد". ... "نکته بسیار مهم برای ما دیده و شنیده شدن دنیای همجنس گرایی هست. در روزگاری که به شدت بخصوص در جامعه هوموفب ایران با آن روبرو هستیم، کمرنگ بودن ما لطمه بزرگی است به نسل بعد از ما". ... "ببینید مشکلات همجنس گرایان در ایران بسیار زیاد است. روز به روز هم وخیم تر می شود و به عقیده من نوعی نسل کشی در حال شکل گیری هست". ... "البته این را بگویم که از وقتی به ترکیه آمدم، متوجه شدم اصلا زن بودن یا لزبین بودن یعنی چه، فهمیدم این مانع ذهنی، به خاطر محدودیت های اجتماعی بوده است". ... "الان از نظر کار خیلی مشکل داریم، از نظر مالی هم مشکلات مان بیشتر است". ..."ما از هیچ سازمان ایرانی که در مسیر کمک به دگرباش های جنسی هستند، کمکی دریافت نکردیم. فقط یک سازمان، یک بار کمک اندکی مالی به ما کرد که این سازمان هم در زمینه همجنس گرایان فعال نبود. بقیه سازمان ها هیچ کمکی به ما نکردند. مرتب هم مکاتبه کردیم، ایمیل زدیم ولی هیچ اتفاقی نیفتاد".

این گزارش های متنی و ویدئویی کار اول این حیوان صفت ها نبوده و نخواهد بود. 
کلید واژه: شبکه های اسرائیلی- تهاجم فرهنگی- جنسی- پورنوگرافی- شیطان گرایی شیطان پرستی- ضدخدا- انحراف جنسی- ضداخلاقی- ترویج روابط نامشروع سکس سکشوال گی- لزبین- دختربازی-مهاجرت- پناهدنگی-شبیخون فرهنگی- قتل عام فرهنگی- حیا- عفاف- حجاب-آسیب اجتماعی-بیماری روانشناسی-



|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
نویسنده : امیر حسین رحمانی
تاریخ : 22 بهمن 1394
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: